utorak, 27. ožujka 2018.

KORIZMENO RAZMATRANJE LITURGIJE , "30 Očenaša za 30 Judinih srebrenjaka", 27.03.2018.

 


Isuse, ti si molio u osami i u hramu, u radosti i u tjeskobi, noću i danju.
Nauči i mene moliti kao što si naučio svoje apostole.
Oslobodi me mnoštva riječi i nauči me slušati Riječ.
Nauči me reći: »Oče naš…«.

Primi Gospodine moje i molitve mnogih u svoje Presveto srce,
ZLATNI OČENAŠI neka ti zacijele presvete rane,
gledaj nas po plemenitosti, izbavi nas iz pohlepnosti zemaljske,
Judini srebrenjaki su te izdali,
i dan danas ima puno Juda, obmanutih,
zato te molim da se obrate i postanu poput Šimuna i Veronike, amen! 


 Suosjećajmo sa našim Isusom i našom zagovornicom Blaženom Djevicom Marijom, majkom našom!
Kako se sin ljubljeni obraća majci, tako se obraća i našem srcu uplakanom.
Zlatni Oče naš, duboko me je dirnuo u dušu,
bolno je ovo korizmeno hodočašće, sve treperi u mojoj duši, jeca mi srce u suzama molitvenim,
svaka Isusu želi biti melem.
On me tješi, da ćemo skupa pobijediti i na Uskrs mahati sa zastavom pobjedonosnom!
Blagoslovile su nas boli Kristove, jer su nastale iz požrtvovne ljubavi!
Neka se svaka naša patnja sjedini sa Kristovom mukom,
u ovom velikom tjednu muke Gospodnje,
neka nam Gospa i sveti anđeli i arhanđeli budu u pomoći, amen!



 Blagoslovljeno je poslanje tvoje Gospodine, ono ispunjava naš čitav život!
Samo tvoja ljubav nas čini boljima i obnovljenima u Duhu Svetome!
Neka u ovom VELIKOM TJEDNU iz nas izađe sve loše,
a nastani se dobro koje silazi iz Raja iz tvojih presvetih rana, amen! 


Prvo čitanje:

Iz 49, 1-6
Postavit ću te za svjetlost narodima, da spas moj budeš do nakraj zemlje. 
(Druga pjesma o Sluzi Gospodnjem).

 
Darovao si nam sjaj Gospodine, da se preplaši tama, da mine i nestane zbog ljubavi silne koja se prostrla dušama našim. Ti si naša nagrada, naš dar. Satkao si nas  u krilu majke, oblikovao po svom, i kada se činilo da smo zalud trošili snagu za nešto, ti si dokazao da sve što činimo iz ljubavi je korisno za život. Ti si od nas izgradio ustrajne ljude koji služe tvome Nebeskom Kraljevstvu i kada zemljom pod križem hode. Hvala ti Bože ljubljeni, jer nas pratiš u stopu i blagoslivljaš naš put!

                                                                     

Ps 71, 1-6b.15ab.17

Pripjev:

Usta će moja razglašivati pravednost tvoju
Uši tvoje me čuju,
molitve moje blagoslivlja ljubav tvoja!
Ti ćeš uslišiti vjernicu svoju Bože moj!

Postidjeti će se oni koji me tlače,
jer ćeš me Ti izbaviti
rukama svojim ozdraviteljskim,
ja i ti ćemo skupa plesati
valcer pobjede,
hoćemo Kriste, hoćemo Oče,
hoćemo Duše Sveti!
 

Bolovi moji i ljubav moja
sve je to za tebe Bože,
uzdam se potpuno u milost tvoju!
Zaštitio moje majke, koja me rodila,
plod njen ti ćeš zacijeliti,
obnoviti mi rođenje i život.
 Čudesnost tvoja je u meni,
 sve moje te ljubi i navješta tvoje Evanđelje!
 


Evanđelje:
Iv 13, 21-33.36-38

 Jedan će me od vas izdati.

 »Zaista, zaista, kažem vam: jedan će me od vas izdati!«

 Gospodine ti nas jedini poznaješ, ti znaš da smo mi krka i naivna bića, padamo u zamke ptičarske. Molim te da nas oslobodiš i izbaviš iz kušnji, da sačuvamo dušu od zla. Neka se tvoj Duh Sveti pobrine za naše spasenje, neka nas tješi i brani u sve dane, zbog zasluga tvojih predragocijenih rana. Oprosti nam sve naše svijesne i nesvijesne grijehe, primi na svoje Prijestolje naše pokajanje koje ti šaljemo na krilima anđela čuvara i kroz molitveno Presveto srce tvoje majke, amen!

Od srca tvoja Ana Emanuela, Bilaj 
 

  

Nema komentara:

Objavi komentar