ponedjeljak, 12. ožujka 2018.

KORIZMENO RAZMATRANJE LITURGIJE, 12.03.2018.

Gospodine ispuni me Duhom Svetim,
daruj mi milost svoga Presvetoga srca,
da bi moje otkucavalo u miru i ljubavi
i tako obasjavalo nadom i radošću moju braću i sestre.
Pošalji mi u pomoć Blaženu Djevicu Mariju,
njene ruke neka isprose sa mojima milost za potrebite, amen!


Prvo čitanje:
Iz 65, 17-21
Više se neće čuti ni plač ni vapaj.

Staro kada umine, roditi će se sve ono što smo suzama molili, u što smo duboko vjerovali, jer ti Bože daruješ srca raskajana, iskrena. Radujemo se u duhu sa tobom kreatoru divni, nama je najbitnija tvoja darivateljska ljubav, koja nas želi usrećiti vječnom radošću. Sve je prolazno osim tebe. Očekujemo tvoja sveta iznenađenja koja nas čekaju u Novom Jeruzalemu. Blagoslovljeno ti stvaralaštvo, blagoslovljen svaki stan i svaka duša koja ga zasluži, amen!
  


Otpjevni psalam:
Ps 30, 2.4-6.11.12a.13b

Pripjev:

Veličam te, Gospodine, jer si me izbavio!

Izbavitelju moj tebi se klanjam,
ljubav me tvoja izbavila iz Podzemlja.

Suze mi noćne u blago nebesko pretvaraš,
oči se moje raduju zori.

Veličam te pjesmom Bože moj,
hvalospjevi duše moje pripadaju tebi.

Učinio si me razigranom poput djevojčice,
koja se igra na plaži i u sred pijeska
pronalazi tvoje svete tragove.
  
Nosiš me u rukama svojim,
odmaraš me od bolesti,
kažeš da ću ustati.
Jer ti si Svemoguć
i uslišavaš vjerne. 


Evanđelje:
Iv 4, 43-54
Idi, sin tvoj živi.

Povjerovati ću u sve što mi kažeš, glas tvoj je melem srcu mom, ljubav me tvoja tješi i omogućuje ustrajno trpljenje Kriste kralju moj. Potok suza mojih davno te je dodirnuo i blagoslovio, tvoja me ruka upućuje u život. Ti uvijek stižeš Isuse, da bi nevjerni povjerovali, da bi vjerni bili uslišeni. Hvala ti na svakom ozdravljenju kojeg si učinio i kojeg ćeš učiniti mojoj braći i sestrama, a zasigurno će se tvoja moć proslaviti i na meni, jer me ljubiš i jer te ljubim. Amen!  

Od srca Ana Emanuela, Bilaj
KORIZMENO PUTOVANJE



Nema komentara:

Objavi komentar