četvrtak, 15. veljače 2018.

Nadahnuće Duha Svetoga iz razmatranja liturgije dana, uron u molitvu Četvrtak, 15. 02. 2018.

 🖊ZNAK MOGA RAZMATRANJA 

 

 

 "Svevišnji i slavni Gospodine,
rasvijetli tamu moga srca."
(sv. Franjo)

  

 

MISAO IZ EVANĐELJA DANA

Tko izgubi život svoj poradi mene, taj će ga spasiti.

 

Prvo čitanje:
Pnz 30,15-20
Gledajte, nudim vam danas blagoslov i prokletstvo (Pnz 11, 26).
 
Čitanje Knjige Ponovljenog zakona
Mojsije reče narodu:Gledaj! Danas preda te stavljam: život i sreću, smrt i nesreću. Ako poslušaš zapovijedi Gospodina, Boga svoga, koje ti danas dajem; ako poslušaš — da ljubiš Gospodina, Boga svoga, da hodiš njegovim putovima, vršiš njegove zapovijedi, njegove zakone i njegove uredbe — živjet ćeš, i razmnožit će te Gospodin, Bog tvoj, i blagoslovit će te u zemlji u koju ulaziš da je zaposjedneš. Ali ako se srce tvoje odvrati i ne poslušaš, nego zastraniš i budeš se klanjao drugim bogovima i njima iskazivao štovanje, ja vam danas izjavljujem da ćete zaista propasti; nećete dugo živjeti na zemlji u koju ćete, prešavši Jordan, ući da je zaposjednete. Uzimam danas za svjedoke protiv vas nebo i zemlju da pred vas stavljam: život i smrt, blagoslov i prokletstvo. Život, dakle, biraj: Ljubi Gospodina, Boga svoga, slušaj njegov glas, prianjaj uz njega, da živiš ti i tvoje potomstvo. Ta on je život tvoj i dugi vijek tvog prebivanja na zemlji za koju se Gospodin zakle očima tvojim Abrahamu, Izaku i Jakovu da će im je dati.«Riječ Gospodnja.

  

 🖊Daj mi ustrajnosti i vjere da ljubim zakone Tvoje Gospode moj, izbavi me iz kušnji, koje su preteške za moje tijelo. Daruj mi svoj blagoslov svet, da bi bila posvećena tvojoj svetoj volji i životu u radosti vječnoj. AMEN ♱

                     

Otpjevni psalam:

Ps 1,1-4.6

Pripjev:

Blago čovjeku koji se uzda u Gospodina.
Blago čovjeku koji ne slijedi savjeta opakih,
ne staje na putu grešničkom
i ne sjeda u zbor podrugljivaca,
već uživa u Zakonu Gospodnjem,
o Zakonu njegovu misli dan i noć.

On je ko stablo zasađeno
pokraj voda tekućica
što u svoje vrijeme plod donosi;
lišće mu nikad ne vene,
sve što radi dobrim urodi.

Nisu takvi opaki, ne, nisu takvi!
Oni su ko pljeva što je vjetar raznosi.
Jer Gospodin zna put pravednih,
a propast će put opakih.

 🖊Pusti moje korijenje suho, da se napije sa tvoga izvora kreposnog, vode tekućice , ozdravi me i učini plodonosnom Oče moj, amen! ♰

 

Evanđelje:

Lk 9, 22-25
Tko izgubi život svoj poradi mene, taj će ga spasiti.
Čitanje svetog Evanđelja po Luki
U ono vrijeme: Reče Isus svojim učenicima: »Treba da Sin Čovječji mnogo pretrpi, da ga starješine, glavari svećenički i pismoznanci odbace, da bude ubijen i treći dan da uskrsne.« A govoraše svima: »Hoće li tko za mnom, neka se odrekne samoga sebe, neka danomice uzima križ svoj i neka ide za mnom. Tko hoće život svoj spasiti, izgubit će ga; a tko izgubi život svoj poradi mene, taj će ga spasiti. Ta što koristi čovjeku ako sav svijet zadobije, a sebe samoga izgubi ili sebi naudi?«Riječ Gospodnja.

🖊Trpiti mi je sa tobom Kriste moj, u pustinjama ti cvijeće saditi uz pomoć križa svog. Neka me odbace, neka se sjate ptice rugalice na mene, neka me prezru i odbace nevjerni, ja ću i dalje vjerna biti svemu onome što si mom srcu podario dok sam kroz trnje hodila. Rađa se moja nada u tvom milosrđu, moja bol prestaje samo kada ti Presveto srce ljubim. Spašavam se dok na izgled zemaljski život gubim, spašavam se dotičući tvoje ozdraviteljske haljine, sa kojih predragocijena krv kapka u rane moje da ih zacijeli. Blagoslovljena muko Kristova, blagoslovljena je pustinja kojom su tvoje noge hodile čvrsto se odupirući kušnjama zloga. Zbog tebe sam i ja puna jakosti, ufanja i ljubavi dok nutarnjim stazama hodočasti duša moja. 

    
🖊VOLJI SE TVOJOJ PREPUŠTAM BOŽE MOJ, OPROSTI MI MOJE STRAHOVE KOJI MI GOVORE DA NEMAM PRAVO NA SRETAN ŽIVOT. MOJE SRCE ZNA DA ME TI NEIZUSTIVO LJUBIŠ I ŽELIŠ MI DAROVATI NEŠTO POSEBNO. BLAGOSLOVI MOJ KRIŽNI PUT, DA BI TI MOGLA U ZAHVALNOSTI SLUŽITI I ZASLUŽITI NAGRADE NEBESKE, AMEN! ♰  



         

Nema komentara:

Objavi komentar