petak, 16. veljače 2018.

KORIZMENO RAZMATRANJE LITURGIJE, Petak, 16.02.2018.



Prvo čitanje:
Iz 58, 1-9a
Ovo je post koji mi je po volji.

 Čitanje Knjige proroka Izaije
Ovo govori Gospodin:
»Viči iz sveg grla, ne suspreži se! Glas svoj poput roga podigni. Objavi mom narodu njegove zločine, domu Jakovljevu grijehe njegove.
Dan za danom oni mene traže i žele znati moje putove, kao narod koji vrši pravdu i ne zaboravlja pravo Boga svoga.
Od mene ištu pravedne sudove i žude da im se Bog približi: 'Zašto postimo ako ti ne vidiš, zašto se trapimo ako ti ne znaš?'
Gle, u dan kad postite poslove nalazite i na posao gonite radnike svoje. Gle, vi postite da se prepirete i svađate i da pesnicom bijete siromahe.
Ne postite više kao danas, i čut će vam se glas u visini! Zar je meni takav post po volji u dan kad se čovjek trapi?
Spuštati kao rogoz glavu k zemlji, sterati poda se kostrijet i pepeo, hoćeš li to zvati postom i danom ugodnim Gospodinu?
Ovo je post koji mi je po volji, riječ je Gospodina Boga: Kidati okove nepravedne, razvezivat spone jarmene, puštati na slobodu potlačene, slomiti sve jarmove; podijeliti kruh svoj s gladnima, uvesti pod krov svoj beskućnike, odjenuti onog koga vidiš gola, i ne kriti se od onog tko je tvoje krvi.
Tad će sinut poput zore tvoja svjetlost, i zdravlje će tvoje brzo procvasti. Pred tobom će ići tvoja pravda, a Slava Gospodnja bit će ti zalaznicom. Vikneš li, Gospodin će ti odgovoriti, kad zavapiš, reći će: 'Evo me!'«

Riječ Gospodnja.

Korizmeno razmatranje Ana Emanuela, Iz 58, 1-9a
OPOMENI ME OČE VOLJENI, ZATRUBI IZ SVOJIH TRUBA NEBESKI, NADAHNI ME LJUBAVLJU DA BI TI MOGLA U PONIZNOSTI SLUŽITI, GLAS TVOJ NEKA ZAIGRA U MOM SRCU KAO OSJEĆAJ BLAGOSLOVA KOJEG PRIOSIM SVIM POTREBITIMA. SVRNI SVOJ MILOSTIV POGLED NA MENE, JER TE MOJA DUŠA TRAŽI, JER SE SMIRUJE SAMO U TEBI ZAKONU MOJ, PRAVDO MOJA. NAVIJESTI MI OPORAVAK OD BOLESTI, DA BI SE TI PROSLAVLJAO KROZ ŽIVOT MOJ, KROZ KRIŽ POD KOJIM ZA TVOJE STVOROVE MOLIM. UZMI POST MOJ U SVOJE RUKE MILOSRDNE, KOJE ME UČE ŠTO MI JE ČINITI ZA BLIŽNJE U OVO KORIZMENO VRIJEME, AMEN!    






 Otpjevni psalam:
Ps 51, 3-6a.18-19
Pripjev:
Srce raskajano, ponizno, Bože, nećeš prezreti.

 Smiluj mi se, Bože, po milosrđu svome,
po velikom smilovanju izbriši moje bezakonje!
Operi me svega od moje krivice, od grijeha me mojeg očisti!

Bezakonje svoje priznajem,
grijeh je moj svagda preda mnom.
Tebi, samom tebi ja sam zgriješio
i učinio što je zlo pred tobom!

Žrtve ti se ne mile,
kad bih dao paljenicu, ti je ne bi primio.
Žrtva Bogu duh je raskajan,
srce raskajano, ponizno, Bože, nećeš prezreti.

Korizmeno razmatranje Ana Emanuela Ps 51, 3-6a.18-19
IZVEDI ME RASKAJANU IZ GRIJEHA SVIJESNIH I NESVIJESNIH
OČE, SINE, DUŠE SVETI, BOŽE MILOSTIVI.
U RUHO KORIZMENO OBUCI ME,
U PONIZNOSTI I MOLITVI DA HODOČASTIM STAZAMA ZEMALJSKIM,
MISLEĆI NA RAJSKE STAZE IZ KOJIH ME BLAGOSLIVLJAŠ,
SVOJOM PREDRAGOCIJENOM KRVLJU. AMEN!


 Evanđelje:
Mt 9, 14-15
Kad im se ugrabi zaručnik, tada će postiti.

Čitanje svetog Evanđelja po Mateju
U ono vrijeme: Pristupe Isusu Ivanovi učenici govoreći: »Zašto mi i farizeji postimo, a učenici tvoji ne poste« Nato im Isus reče: »Mogu li svatovi tugovati dok je s njima zaručnik? Doći će već dani kad će im se ugrabiti zaručnik, i tada će postiti!«
Riječ Gospodnja.


Razmatranje, Ana Emanuela; Mt 9, 14-15
Isuse Kriste, zaručniče naš nebeski, primi naš post, naše pokajanje i žrtvu, jer je Crkva zaručnica tvoja uplakana, bez tebe nam svatova nema. Dođi i obnovi našu vjeru, ufanje i ljubav, amen!  




                                    ČOVJEK ĆE SE PRONAĆI, KADA SE ZABORAVI
                                                         Citat svetog Franje Asiškog


 Blagoslovljena je tvoja utjeha ljubljeni Gospodine, u potpunosti se pronalazim u tvojim utješiteljskim riječima. Hvala ti Gospodine jer si me pronašao, bez tebe bi bila bolna moja postelja, ovako je puna nade, jer iz nje tebi služim, ti me klonulu podižeš Riječima svojim. Našao si put kojim ti dolazim u okovima tijela, duša mi je oslobođena i hrli tebi. Mir Kristov moj je melem, moja okrijepa. Mojoj si slabosti učinio da tješim duše tvoje. Blagoslovljen si Bože moj, hvala ti jer me ne ostavljaš. 

Nema komentara:

Objavi komentar