srijeda, 14. veljače 2018.

NADAHNUĆE iz KORIZMENIH E- VJEŽBI Pepelnica – srijeda, 14. veljače 2018.»Vrati se Gospodinu!«





Draga braćo i sestre, odlučila sam pisati u tišini, o svome razmatranju duhovnih vježbi, na koje sam se prijavila kod dragih fratara iz Pazina. Na blog ću biljažiti svoju osobno nadahnuće iz pristiglih e-mail poruka, koje mi upućuju iz franjevačkog samostana, misli dana iz knjige u Tvojoj prisutnosti, psalme i liturgiju dana, razne prigode za korizmu, te sve ono što mi taj tren dođe u srce kao inspiracija Duha Svetoga. Nadam se da ćete mi se pridružiti, moj molitveni dan za sve je svaki dan, ali poseban je petak za svu braću i sestre, kada molimo u divnoj molitvenoj zajednici svetog Jakova Zabedejeva u Bilaju, koju vodim sa dragim članovima. Moja preporuka je da svi budemo u zajedničkoj molitvi krunice taj dan, oko 18:00 sati, muka Kristova zaslužuje velika odricanja, predanu molitvu za ustrajnost na križnom putovanju... Zato kroz ovih 40 dana, budimo stinski u postu sa Kristom kroz pustinju, da bi mu naša molitva i ljubav bila oaza. Sa ljubavlju vaša sestrica u Kristu Ana Emanuela! :)    
       


Neka moje razmatranje kroz korizmu, udijeli radost nade mnogima, neka mi znak križa bude najveća zaštita i smisao nutarnjeg hodočašća. Gospodine ulij u moju dušu sve ono što joj treba da bi bila ustrajna na putu požrtvovonosti iz ljubavi i vjere. Zazivam Duha Svetoga, da mi bude nadahnitelj i da potakne mnoge duše na obraćenje. Promijeni nas sve na bolje, daj da spoznamo što nam je činiti kroz život. Sve što činim neka bude na korist tebi i tvojoj svetoj Crkvi koja je u mojoj braći i sestrama, obraduj ih Svemogući Gospodine najdivnijim darovima na dan Uskrsa. Šalji nam u pomoć svoje svete anđele i arhanđele, brižnu Bogorodicu blaženu Djevicu Mariju, sve svete, posebno te molim da nam zaštitnik na ovom putu bude sveti Franjo Asiški, koji je duboko u mom srcu drag što te je za zemnog života toliko proslavljao i ljubio iznad svega, kao i sve ono to si ti stvorio. Neka čuva sve ljude, posebno one oboljele od glave, sirotih , prirode i životinja kojima je poseban zaštitnik.   



Svakoga dana dobit ćeš e-mail s detaljnim uputama za razmatranje, s biblijskim tekstom koji ćemo razmatrati i razmatranjem koje smo za tebe pripremili. Razmatranje je proces koji traje. Nemoj žuriti kroz pojedine etape kroz koje ćemo te voditi. Nije smisao razmatranja čitanje, nego osluškivanje Boga koji govori, a za to je potrebno vrijeme. Vidjet ćeš koliko je vremena tebi potrebno. Tekstove ćeš moći pročitati za nekoliko minuta, no osobito su važni trenuci tišine i osluškivanja. Pokušaj s pola sata do sat vremena.
Nedjeljom ćemo ti slati drugačije poticajne tekstove.


Regionalni susret u Mariji Bistrici:
U dvorani pokraj Svetišta Majke Božje Bistričke
Subota, 3. ožujka 2018.
- od 9,30 do 15,30

Regionalni susret u Međugorju
U dvorani sv. Josipa u Majčinom selu
Nedjelja, 18. ožujka 2018.
- od 10,00 do 15,00

Regionalni susret u Pazinu
U Franjevačkom samostanu Marijina Pohođenja
Subota, 24. ožujka 2018.
- od 16,30 do 19,30

Regionalni susret u Rijeci
U Auli sv. Ivana Pavla II. uz Svetište Majke Božje Trsatske
Subota, 19. svibnja 2018.
Slobodno dođi i sudjeluj u susretu. Radujemo se što ćemo te upoznati!







"Samo je u Bogu mir, dušo moja,
samo je u njemu spasenje!" (Ps 62,2)

 

  

  Otac tvoj, koji vidi u skrovitosti, uzvratit će ti.

Korizmeno vrijeme
Srijeda, 14. 02. 2018.

PEPELNICA

Svagdan

ČITANJA:
Jl 2,12-18; Ps 51,3-6a.12-14.17; 2Kor 5,20 – 6,2; Mt 6,1-6.16-18
BOJA LITURGIJSKOG RUHA:
ljubičasta
IMENDANI:
Valentin, Zdravko, Valentina, Vital, Eufrazija

Prvo čitanje:
Jl 2, 12-18
Razderite srca, a ne halje svoje!
 
Čitanje Knjige proroka Joela
»Sada, govori Gospodin, vratite se k meni svim srcem svojim posteć, plačuć i kukajuć.«Razderite srca, a ne halje svoje! Vratite se Gospodinu, Bogu svome, jer on je nježnost sama i milosrđe, spor na ljutnju, a bogat dobrotom, on se nad zlom ražali. Tko zna neće li se opet ražaliti, neće li blagoslov ostaviti za sobom! Prinose i ljevanice Gospodinu, Bogu našemu!Trubite u trublju na Sionu! Sveti post naredite, oglasite zbor svečani, narod saberite, posvetite zbor. Saberite starce, sakupite djecu, čak i nejač na prsima. Neka ženik iziđe iz svadbene sobe, a nevjesta iz odaje. Između trijema i žrtvenika neka tuže svećenici, sluge Gospodnje. Neka mole: »Smiluj se, Gospodine, svojem narodu« Ne prepusti baštine svoje sramoti, poruzi naroda. Zašto da se kaže među narodima: Gdje im je Bog?«Tad Gospodin, ljubomoran na zemlju svoju, smilova se svom narodu. Riječ Gospodnja.
Otpjevni psalam:
Ps 51,3-6a.12-14.17
Pripjev:
Smiluj se, Gospodine, jer sagriješismo!
Smiluj mi se, Bože, po milosrđu svome,
po velikom smilovanju izbriši moje bezakonje!
Operi me svega od moje krivice,
od grijeha me mojeg očisti!

Bezakonje svoje priznajem,
grijeh je moj svagda preda mnom.
Tebi, samom tebi ja sam zgriješio
i učinio što je zlo pred tobom!

Čisto srce stvori mi, Bože,
i duh postojan obnovi u meni!
Ne odbaci me od lica svojega
i svoga svetog duha ne uzmi od mene!

Vrati mi radost svoga spasenja
i učvrsti me duhom spremnim!
Otvori, Gospodine, usne moje,
i usta će moja navješćivati hvalu tvoju.


Drugo čitanje:
2Kor 5,20 – 6,2
Pomirite se s Bogom… Evo, sad je vrijeme spasa!
Čitanje Druge poslanice svetoga Pavla apostola Korinćanima
Braćo!Kristovi smo poslanici; Bog vas po nama nagovara. Umjesto Krista zaklinjemo: dajte, pomirite se s Bogom! Njega koji ne okusi grijeha Bog za nas grijehom učini da mi budemo pravednost Božja u njemu.Kao suradnici opominjemo vas da ne primite uzalud milosti Božje. Jer on veli:»U vrijeme milosti usliših te i u dan spasa pomogoh ti.« Evo sad je vrijeme milosno, evo sad je vrijeme spasa!Riječ Gospodnja.
Evanđelje:
Mt 6, 1-6.16-18
Otac tvoj, koji vidi u skrovitosti, uzvratit će ti.
Čitanje svetog Evanđelja po Mateju
U ono vrijeme: Reče Isus svojim učenicima:»Pazite da svoje pravednosti ne činite pred ljudima da vas oni vide.Inače nema vam plaće u vašeg Oca koji je na nebesima. Kada dakle dijeliš milostinju, ne trubi pred sobom, kako to po sinagogama i ulicama čine licemjeri da bi ih ljudi hvalili. Zaista, kažem vam, primili su svoju plaću. Ti naprotiv, kada daješ milostinju — neka ti ne zna ljevica što čini desnica, da tvoja milostinja bude u skrovitosti. I Otac tvoj, koji vidi u skrovitosti, uzvratit će ti!Tako i kad molite, ne budite kao licemjeri. Vole moliti stojeći u sinagogama i na raskršćima ulica da se pokažu ljudima. Zaista, kažem vam, primili su svoju plaću. Ti naprotiv, kad moliš, uđi u svoju sobu, zatvori vrata i pomoli se svomu Ocu koji je u skrovitosti. I Otac tvoj, koji vidi u skrovitosti, uzvratit će ti.I kad postite, ne budite smrknuti kao licemjeri. Izobličuju lica da pokažu ljudima kako poste. Zaista, kažem vam, primili su svoju plaću.Ti naprotiv, kad postiš, pomaži glavu i umij lice da ne zapaze ljudi kako postiš, nego Otac tvoj, koji je u skrovitosti. I Otac tvoj, koji vidi u skrovitosti, uzvratit će ti.«Riječ Gospodnja.


 Obuci nas u ruho molitve, vjere, odricanja i ljubavi milosrdni Gospodine, da znamo prinesti hvalu tvome Presvetom srcu. Amen.

Ražalio se Gospodin nad srcem razdrtim od tugovanja... milosrđem ga obasjao... duši zapovijedio da hodočasti pustinjama. Kada se oglase trube Sionske i patnja moja srasti će sa mukom Kristovom... ići ću sa njim kud god poželi... pokušati ću mu biti oaza dok žeđa, pokušat ću mu biti hlad kada ga sunce umori, pokušati ću trpiti sa njim i dao Otac nebeski da mi anđeli i arhanđeli budu u pomoći da uspijem biti ustrajna. Pepelom neka mi čelo ukrasi ruka svećenika nebeskoga, bolna da izdržim 40 dana sa Kristom u muci... da ga obradujem na Uskrs i svaki dan života da me krasi ljubav požrtvovna. Smilovao mi se Otac, Sin i Duh Sveti... koji me vodi, amen!
Od Ana Emanuela, 13.02.2018.

 

Nema komentara:

Objavi komentar