srijeda, 21. veljače 2018.

KORIZMENO RAZMATRANJE LITURGIJE, 21.02.2018.

 U IME OCA I SINA I DUHA SVETOGA, AMEN!
Zasjaj u tami, Duše ljubavi,
blagoslovi mi srce, da bi znalo pjevati!
Ja suza imam umjesto dragog kamenja,
ljubavlju te ukrašavam tajno nebeska.

 

Razmatranje iz Jon 3, 1-10
Obratiše se Ninivljani od svojega zlog puta.

U svakom danu svjetlo je tvoga milosrđa Gospode, toliko si nam mnogo dao vremena da te spoznamo, a mnogi kao da ne žele vidjeti, sve dok im se u duši i srcu ne oglasiš i na obraćenje ih uputiš. Da svatko od nas pomisli kako ti dolaziš poslije ovog korizmenog hodočašća, kako se Uskrsli vraća da sudi, kada bi nam svima bio strah u kostima, znali bi ti istinski služiti. Mlaka nam je vjera svima Gospodine i mi posustajemo, padamo u kušnje, zaokupiraju nas neke zemaljske ispraznosti, zato nam ti daj oči koje vide i uši koje čuju svete šapate, da svi hodamo duhom sa tobom u pustinji, tješeći te i moleći oproštenje. Stavi nas u zatvor samo da ne griješimo više, neka nas proguta kit na tri dana kao i tvoga proroka, ali nas izbavi nakon spoznaje što nam je pravo činiti. daj da se sjetimo proroka Jone čije ime znači golubica i da donesemo vijesti braći i sestrama, kako ti uskoro dolaziš reći kako se bol sva isplatila, jer je iz požrtvovne ljubavi. Sažaljevaš nas uboge oduvijek, sva hvala i slava tvome milosrđu, daj da se obrati narod tvoj dok je vrijeme, kroz post tijela i duše, na radost tvome Uskrsnuću, sa kojim smo i mi uskrsli za život vječni, amen.         


   
 Razmatranje iz Ps 51, 3-4.12-13.18-19
Srce raskajano i ponizno, Bože, nećeš prezreti.

Ljubav tvoja čisti me od grijeha,
ja bijah blato, a ti me učini sniježno čistom,
mirisnom i blagoslovljenom.
Oblikova me iz praha zemaljskoga
u služavku tvojih svetih dvora.
Srce mi raskajano uroni u svoje Presveto srce,
mirom ispuni boljke moje, trpljenjem me nagradi.
Bezživotna sam bez tebe Duše radosti,
neka ti je melem moja ljubav rasplakana.
Amen.



Razmatranje iz Lk 11, 29-32
Naraštaju se ovom neće dati znak doli znak Jone proroka.

Znak obraćenja po milosti Kristovoj dan je onima koji ljube zakon svet i čitaju Riječ Božju. Volju našu učini voljom svojom Gospodine, da se obratimo na vrijeme poput Ninivljana kojima si poslao proroka Jonu. Primi našu pokoru u svoje Presveto srce i obasjaj nas spasenjem, amen.  


 POKAJNIČKI ČIN

Trojedini Bože, kajanje srca moga i duše moje primi u milosrđe svoje, 
oprosti mi za svaki nastali grijeh...
Blagoslovi moje boli, blagoslovi moju ljubav i utjehe moje...amen.
KAJANJE...
OČE NAŠ... ZDRAVO MARIJO.... SLAVA OCU...


Hvala ti Bože jer me ljubiš i u vječnu radost pozivaš,
hvala ti što me nadahnjuješ i tako tješiš moje 
i mnoga druga vapajna srca.
BLAGOSLOVLJEN SI MOJ SIONE,
MOJA UTVRDO SPASENJA!
VOLI TE TVOJA,
Ana Emanuela Šimunić, Bilaj 21.02.2018.    
OVAJ ANĐELAK IMA NEŠTO NEKOME POŽELJETI... 
ŠAPATOM BLAGOSLOVA...
NEKA TE ANĐEOSKO SVJETLO PRATI DANAS..
 I SVAKI TRPEĆI DAN... AMEN.

Nema komentara:

Objavi komentar