četvrtak, 15. veljače 2018.

MOLITVA PREDANJA SLUŽBI BOŽJOJ

 

OBNAVLJAJ MOJE SRCE, PRESVETIM KAPIMA KRVI SVOJE! 
UPUTI ME U KORIZMENU BLAGOST I PONIZNOST, 
UČINI SRCE MOJE PO VOLJI SVOJOJ, BOŽE MOJ, 
GDJE SU ŽALOSTI, ISPUNI ME RADOŠĆU LJUBAVI SVOJE,
UDIJELI MI ZDRAVLJE, LJUBAV I SVE ONO ŠTO TI
SMATRAŠ DA BI BILO NA TVOJU SLAVU KROZ MOJ ŽIVOT, AMEN!     

Abba Oče milostivi, hosana sinu Tvome, hvala Duhu Tvome presvetome,
Trojedini Bože voli te tvoja Ana Emanuela!  
Isuse neka ti budem cvijet u pustinji,
na rane melem mirisni, amen! 
Tvoje presveto srce ljubavi je puno za cijeli svijet,
znam da ćeš mojoj braći i sestrama udijeliti zdravlje, ljubav i mir,
da ćeš učiniti sve bolesni da ozdrave, jer ti je bitna naša pokora.
Pogledaj na srce moje i srce svih nas koji molimo jedni za druge,
skloni nam tuge, pretvori duge...
Sa tobom hodočastimo, kroz tamu hodimo, jer nam svjetliš ti.
Pobjednik si nad pobjednicima, kralj nad kraljevima,
trnovita kruna tvoja, postaje ukrašena biserima naših molitvenih suza.
Ti ljubljeni Gospodine sve tuge i boli u ukrase vječne pretvaraš.
Neka te slavi Nebo i Zemlja u vijekove. Očekujemo radost obostranu i vječno uslišanje!
Volja Očeva milosrđe naše! Amen!

     Neka te svjetla naših upaljenih svijeća srca i duše osnaže, neka ti zacijele rane križnog puta,
uz tebe hodimo, mi te ISUSE KRISTE VOLIMO!  

Nema komentara:

Objavi komentar